confesional.

intr-a xii-a adunam fondul scolii. dar in iunie ’95 ma trezisem cu bani. dupa bac. neceruti-nepredati. parca 300 de fiecare. si nu de la toti din clasa. eu va relatez. pe 30 iunie respectivul an, in ultima zi legala de vanzare la casete piratate, mi-am luat 4 (patru) albume cu alexandru andries. interioare, interzis, despre distante si trei oglinzi. acolo sunt banii. casetele — inca functionale.
andi — partasa si ea (scuze, acu’ spun tot!) — poate sa va confirme ca — pare-mi-se cu un an in urma — tot dintr-un fond, ne-am luat — fiecare — cate o caseta cu ugly kid joe. tot asa, fiindca nimeni nu ne cerea banii.
acu’, gata, sufletu-mi curat.
ca de post.

One thought on “confesional.

  1. Periculoasă treabă, asta cu fondul clasei, eu îl prăpădeam pe prăjituri cu cârdul meu de fete, şi-apoi urma drumul spinos al recunoaşterii a ceea ce făcusem, mamei eu mărturisitoare spăşită, urmau chestii gen morală, de’alde-astea, morala e cea uşor de presupus, m-am lecuit de mai ridica mâna până în tavan când se lăsa cu întrebarea “cine vrea să strângă fondul clasei”.

    Liked by 1 person

Leave a comment