tabuuri mici.

la 70 de ani mama e brusc interesata de astfel de subiecte. ma intreaba mereu daca tata a iubit-o. eu ii spun ca da. pentru ea — incert raspuns, mai ales ca stie data cand ne-a conceput. nu intelege homosexualitatea si i se pare ca toti mosnegii sunt libidinosi si vor ceva. imi repeta ca nu mai sunt barbatii aia galanti de-altadata. mama, libidinosii astia au fost galanti odata. aud “sex” spus in aproape fiecare discutie si cate o mirare atasata. si bancuri aferente.
eu am aflat cum se fac copiii printr-a cincea. la ora de istorie a lui angheluta se vorbea despre epoca primitiva. de-acasa invatasem ca se ia o pastila si ies copiii. numai ca nu s-a potrivit. astia primitivi nu aveau fabrica. zambind profu m-a trimis acasa s-o intreb pe mama. bila alba pentru angheluta! banui ca in seara aia au aflat si altii caci ma privisera prea multe mine intrebatoare. nah, unii am fost mai inocenti… acum pare mai simplu. explic copilului cel mare ce-i menstruatia, informatia reexplicata trece la al doilea si ajunge la al treilea, rada, intr-o tragedie sangeranda, care la randul ei o reexplica la gradi (in intelesul ei).
am vrut sa-i cresc echipa. o am. si nu as destrama-o.

Leave a comment