daca e like, sa fie si share

ca ne intreaba smiley pe fb — ce ai facut pentru tine azi? paaaai, s-o iau cu inceputul. m-am trezit la 4, ca, nah, unii lucreaza asa. pentru mine. am facut pipi si m-am spalat. si pe dinti. tot pentru mine. am operat corectura la un text — asa, cu sex — de bebe mihaescu. tot pentru mine. si apoi pregatit 2 copii de scoala. unul il tin acasa, ca nu mai am bani de gradi. sa zicem — tot pentru mine. bagat rufe in cuva, intins rufe, dat cu aspiratorul… alea-alea, ca altfel ma apuca criza — si pentru mine. gatit masa de pranz, ca ramasesm pe zero. hranit copii la pranz, culcat copil la pranz, facut teme (ca sa fiu linistita!) — deeeci, tot pentru mine. gatit masa de 18 — de data asta numai pentru mine. n-am iesit afara cu copiii, ca ploua. deci m-am jucat si — discret — alte teme. se pune tot pentru mine?! apoi hasles de 21. cu vase. spalat copii, bagat in pat. intre timp, fumat, ceva pipi si treaba mare — acu’ se pune, pentru mine! asa ca domnu’ maria, va rog, maine nu intrebati. recititi. maine e fara bebe. dar tot pentru mine.

2 thoughts on “daca e like, sa fie si share

Leave a comment