indoit.

din ciclul “tu ce putere extrasenzoriala ai? afla din acest test capacitatile tale ascunse!”

pozitia ghiocel: (deci. e si un sfert… mai stau un minut si ma retrag cu scuze…. oooof…. nu se satura de vorbit?!) da, doamna, aveti dreptate. n-o sa se repete. (imi trec scurt prin minte lista treburilor casnice de dupa-amiaza… ma gandesc sa n-o mai trec scurt. sa trec lung, ca oricum nu se poate opri din observatii…)

deasupra pozitiei ghiocel: …si as vrea ca acest lucru sa nu se mai repete. este inadmisibil comportamentul. in astfel de situatii… aaaa…. aaaa… (baaai, ce-mi place cand ii pun asa sa se indoaie in fata mea… stai acolo! indoit! azi eu sunt cea mai tare din parcare! sa-ti mai spun doua cu cuvinte pompoase ca sa cazi pe spate!) aaaa…

pozitia ghiocel: acum pot pleca? (baaaai, poate nu-mi ridica masina! sa nu uit sa iau paine. sa spal copiii. si cainele… aaa, si conserve de pisica…)

deasupra pozitiei ghiocel: cred ca da, doar daca ne-am inteles? (goango, te-am strivit!)

pozitia ghiocel: (si daca nu ne-am inteles?!) atunci plec. doamna, scuze. la revedere si multumesc!

deasupra pozitiei ghiocel: (in suspensie) de ce multumiti, doamna?

pozitia ghiocel: (cu un pas peste prag) e singurul moment cand goanga are timp sa-si faca ordine in ganduri.

Leave a comment